Wat is een feestje zonder bezoekers? Net zoals een kampvuur zonder zuurstof of een broodje Dennis zonder kip, stelt dat natuurlijk niks voor. Thirty Dancing is goed in het bouwen van knallende feesten en laat de social media over aan Team F. Dus aan ons de taak zo veel mogelijk mensen warm te maken voor dit aller leukste dertigersfeestje. Zo helpen wij Thirty Dancing door volgers van het Insta en Facebook account te enthousiasmeren zodat iedereen vol goede zin op de dansvloer staat.
Noem ons het flexibele marketing team van Thirty Dancing.
Onderzoeken in de horeca geven al jaren aan dat de dertigers minder uitgaan omdat ze zich niet thuis voelen in het aanbod. Thirty Dancing biedt deze verloren doelgroep een stapavond op maat aan. In de sfeervolle locaties combineren ze ouderwets swingen op herkenbare klanken van toen en nu met het genieten van drankjes, hapjes en verstaanbare gesprekken. Het hanteren van een minimumleeftijd van 27 jaar waarborgt de interesse van een volwassen publiek. Thirty Dancing selecteert alleen unieke locaties die met het openbaar vervoer, de auto, taxi of fiets eenvoudig bereikbaar zijn.
De coronamaatregelen werden versoepeld en dat was natuurlijk reden genoeg om een goed feestje te bouwen. Via, bijvoorbeeld, deze social media berichten konden bezoekers alvast opgewarmd worden en op de hoogte gehouden worden over de laatste in’s en out’s.